NBI SKMM : Daftar Rebet RM 200

NBI SKMM : Daftar Rebet RM 200

Assalamulalaikum & salam sejahtera. NBI SKMM : Daftar Rebet RM 200 yang dianjurkan oleh SKMM telah membuka peluang kepada belia yang berumur 21 tahun hingga 30 tahun yang berpendapatan RM 3000 ke bawah bagi mendapat telefon pintar selari dengan dasar kerajaan 1 belia : 1 telefon pintar.

Jemaah Menteri juga telah meluluskan bahawa tiada had pembelian bagi semua model telefon. Perkara tersebut telah diumumkan oleh Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim. Boleh semak sidang media berkenaan disini

Oleh itu bagi mereka yang layak jangan lepaskan peluang ini kerana ianya berdasarkan siapa cepat dia dapat. Untuk pendaftaran untuk mendapatkan rebet RM 200 ini bolehlah klik disini atau disini. Tak silap hanya tinggal lebih sejuta lebih lagi belia yang boleh memohon. Wassalam…peace out

P/s – Akan aku daftarkan untuk isteriku….

Kredit : SKMM

  • http://www.blogger.com/profile/04318956111474647752 Encik Anif

    Bagi yang layak, manafaatkan sepenuhnya.. :D

    • http://www.blogger.com/profile/15325809908819933315 Hairul Hafiz Karim

      jangan dilepaskan dapat Rm 200 rebet banyak tu…

  • http://www.daddydee.net/ daddydee

    Ambil setiap peluang yang disediakan.

    • http://www.blogger.com/profile/15325809908819933315 Hairul Hafiz Karim

      betul daddy, akan datang tak tau ada lagi ke tak

  • http://www.blogger.com/profile/06080207886608684534 Tok Puteh

    nak daftar tapi
    dia kata pak cik tak layak huhuhuh
    nape yek… tolonglah pak cik jugak ni :)

    • http://www.blogger.com/profile/15325809908819933315 Hairul Hafiz Karim

      ala kita guna nama anak ke hihihi

  • http://lepakk.com/ lepakk.com

    Teknologi dihujung jari

    • http://www.blogger.com/profile/15325809908819933315 Hairul Hafiz Karim

      senangkan skrg tapi tula web server down jek

  • http://www.puterikasih.com/ puteri kasih

    moga belia tidak melepaskan peluang ini :)

    • http://www.blogger.com/profile/15325809908819933315 Hairul Hafiz Karim

      itulah nasib umur saya sudah lebih kalau tak pasti sudah apply

  • http://www.blogger.com/profile/06612662623611140272 tehr

    siapa cepat dia dapat
    jadi yang layak dan berhajat tu kena la cepat2 daftar

    • http://www.blogger.com/profile/15325809908819933315 Hairul Hafiz Karim

      kena cepat dah tinggal beberapa ribu orang sajer

  • http://www.blogger.com/profile/06663319556482072718 Kamal Mustafa

    KM sudah terkeluar tajuk huhuhu

    • http://www.blogger.com/profile/15325809908819933315 Hairul Hafiz Karim

      samalah kita KM

  • http://www.blogger.com/profile/04832257861538683820 JADN

    TErhad ke klu macam ni tak sampailah ke semua orang yang layak. Emm sekadar melepaskan batuk di tangga

    • http://www.blogger.com/profile/15325809908819933315 Hairul Hafiz Karim

      sasarannya memang utk 1belia 1 telefon pintar

    • http://cahayacinta.com/ suri

      ada hp pintar lagi berleluasa org rakam aksi itu ini huhu…risau2..

  • http://www.blogger.com/profile/04832257861538683820 JADN

    Rupanya terhad kepada beberapa ribu org sahaja. Macam ni tak sampailah ke golongan sasaran yang memerlukan. Yang lambat tahu, takde internet, buta internet makin ketinggalan lah. Tak dapat lah beli smartphone harga murah. Kesian

    • http://www.blogger.com/profile/15325809908819933315 Hairul Hafiz Karim

      memang terhad bro, beruntung kpd belia skrg ni.

  • http://www.blogger.com/profile/04832257861538683820 JADN

    TErhad ke klu macam ni tak sampailah ke semua orang yang layak. Emm sekadar melepaskan batuk di tangga

  • http://cahayacinta.com/ suri

    yang bujang shja kan heee…alahai asal tak bg rm jer blh beli macam-macam heeee