Baju M7 dah sampai

Baju M7 dah sampai

Assalamulaikum & salam sejahtera. Baju M7 dah sampai. Baju M7 ini adalah pemberian daripada blogger Jebengotai kerana aku menjadi top komentator di dalam blog beliau. Walaupun beliau sekarang sedang sibuk menguruskan bisnes, tapi masih lagi sempat mencuri masa menghantar baju M7 hitam dan putih ini  kepada aku. Terima kasih banyak diucapkan kepada Jebengotai. Semoga beliau terus sukses dan maju didalam bisnes yang diceburi. Amin.
Wassalam….peace out

DON'T FORGET TO SHARE --->

60 Replies to “Baju M7 dah sampai

  1. tahniah
    aku pernah dapat baju ni dari bro jebeng otai
    tapi tak sempat nak pakai
    anak dah jadikan hakmilik dia
    hehe

  2. tahniah dapat baju best ni. sekarang ramai yang pakai M7. terutamanya kaki kereta. tak terkecuali peminat Aaron Aziz.haha..
    bila bro pakai mesti nampak macam Aaron kan 🙂

  3. tahniah bro. mmg usaha utk menjadi pengomen terbanyak wajar diberi penghargaan. nampaknya bro juga akan menjadi pengomen terbanyak di blog saya pula.

  4. tak silap sy tu baju ada lukisan naga yer ker? uh gerun pk tgok baju tu.jg bila jumpa bro terus d sambar dg mulut apa naga sudahlah ya hee..

    btw bju nampk cntik..

  5. Bukan senang nak menang hadiah komen terhevat. Kat mana-mana pun nampak Bro seorang yang rajin memberi komen. Memang selayaknya bro dapat hadiah tu. Tahniah..

  6. apa maksud M7? bertuahlah dapat hadiah. hadiah baju pemberian orang lebih ‘mahal’ daripada baju mahal yang kita beli sendiri 🙂

  7. sekarang ni ramai blogger dapat hadiah dari blogger lain, rasa macam nak cari siapa nak bagi hadiah ke saya pulak lepas ni. hehe. btw salam kenal dan tahniah 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.