Banyak nyawa terkorban

Banyaknya nyawa terkorbanAssalamualaikum & salam sejahtera. Banyak nyawa terkorban. Eh! Bukan nyawa manusia tetapi nyawa lipas yang bermaharajalela dalam kabinet dapur rumah aku terkorban. Puas hati aku.

Layari internet 24/7 percuma

Tempoh hari aku ada kelapangan masa, lalu mengemaskini  kabinet dapur rumah aku. Kemas punya kemas, alih-alih terkeluar lipas-lipas ini dari dalam. Terkejut aku dibuatnya. Hampir terhantuk kepala aku dengan pintu kabinet. Bukannya aku takut dengan lipas-lipas ni, tapi aku geli-geliman dengan benda yang merayap ni.

Panduan beli rumah tanpa modal?

So jalan penyelesaiannya aku pun sembur dengan penyembur racun a.k.a Shieldtox ke dalam kabinet dapur tu. Hasilnya seperti dalam gambar kat atas tu. Sekali dia berkampung dalam kabinet dapur aku. Ini sudah mendatangkan kemarahan aku ni. Lepas ni bagi tindakan selanjutnya akan aku beli racun lipas bagi menghalaunya terus dari kabinet. Kali aku gunakan sejenis ubat gegat untuk menghalaunya dari kabinet dapur aku. Semoga ianya berhasil demi keselamatan famili atau aku kena usaha cara yang lain.

Kurus dalam masa 25 hari?

Kalau korang ada idea macam mana nak halau lipas di rumah, boleh sharekan di ruangan komen ya. Wassalam..peace out.

Khas buat perokok tegar!

P/s – Kalau sudi korang klik like fanpage hairulafiz.com ye…

SHARE IF YOU CARE --->
26 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.