Citer Finding Nemo??

 Assalamualaikum…….salam sejahtera……

Citer  Finding Nemo3D akhir kembali lagi…… tapi kali ni dengan 3D……
Anak2 aku memang suka tengok citer ni…..yela bila ada ikan jer memang diaorang suka….
Bila citer ni nak ditayangkan kat Malaysia, aku nak bawak diorang gi tengok…..mesti diorang happy…

Tapi citer Finding Nemo 3D ni tampil dengan kerjasama WWF dan Bueno Vista demi menyelamatkan 100,000 penggunaan penyu Malaysia…..itu info yang aku taulah…..

Maybe sebahagian tiket wayang ni disumbangkan kepada WWF bagi tujuan tersebut…..
Okaylah tu dapat juga berhibur sambil beramal……..

Wassalam….peace out

SHARE IF YOU CARE --->
4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.