Homemade Oreo Cheese

Assalamualaikum………….salam sejahtera…

Homemade Oreo Cheese. Sedapkan…
Pencuci mulut yang dibuat oleh isteriku untuk hero-heroku pada hari minggu lalu…
Rajin isteriku…. lagipun hero-heroku suka sangat makan pencuci mulut ni…
Benda kalau beli kat luar mahal jugak….semangkuk kecik macam ni dah RM 5 ke RM 6….
So isteriku mintak resepi kat kawan dia…dan cuba buat sendiri pencuci mulut ni…

Bahan-bahannya tak susah nak cari….kat kedai runcit pun ada….nak buatnya pun tak lama dalam satu jam siap dalam 10 mangkuk kecik…..
Hasilnya tak mengecewakan walaupun baru kali pertama buat…..
Memang sedap…aku puji ni bukan kerana dia isteriku tapi dia memang berbakat….
Yang penting anak-anak aku suka….dan yang paling penting dapat berjimat….
Dapat juga dimakan waktu minum petang. Terima kasih buat isteriku kerana membuat Homemade Oreo Cheese….

Wassalam……….peace out

SHARE IF YOU CARE --->
27 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.