Karenah heroku Azeeq

Karenah heroku Azeeq

Assalamualaikum & salam sejahtera. Karenah heroku Azeeq. Inilah karenah mahupun gelagat heroku Azeeq ketika sedang bermain dengan abang-abangnya. Apa yang bagus tentangnya ialah Azeeq akan bermain sendirian seperti di dalam dunia sendiri tanpa memperdulikan abang-abangnya. Mungkin dia sedar yang dirinya masih kecil dan tak sesuai bermain dengan abang-abang yang kasar dan ganas.

Hampir 10,000 rakyat Malaysia buat sesuatu. Apa dia?

Tak kisahlah janji dia diam dan tak menangis sudah memadai buat isteriku untuk menguruskan puteriku dan membuat kerja dirumah. Manjanya heroku Azeeq pun dah berkurangan sejak kelahiran adiknya. Semoga Azeeq menjadi anak yang soleh dan berguna di masa hadapan kelak. Wassalam…peace out

Pelan terhebat Maxis!

DON'T FORGET TO SHARE --->

20 Replies to “Karenah heroku Azeeq

  1. Biasanya yang main sendirian tu selalu kena buli dek abangnya..hehe..tak sabar rasanya nak timang cahaya mata..nak tengok anak-anak riang ria bermain bersama..hehe

  2. Baguslah kecil-kecil dah pandai bawa diri. Kalau lasak pun tak mengapa daripada asyik nak berdukung ngan makbapak. Ada hero dan heroin kat rumah ni, tentu gamat kan setiap hari 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.