Kereta oh kereta #3

Assalamualaikum……salam sejahtera……

Kali ni nak cerita pasal kereta aku yang kedua plak…..
Perodua Alza yang aku baru beli awal tahun 2012…

Sedikit info iaitu Perodua Alza ni menggunakan platform yang sama
dengan kereta Toyota Passo Sette dan Daihatsu Boon Luminas kat Jepun sana….
Halfcut dah ada kat Malaysia….tapi masih mahal lagi…..
Lagipun Alza aku masih under waranty…sayang plak….

So kat sini ada beberapa gambar yang aku upload untuk dikongsi dengan korang….cekidout..

Takder apa pun yang aku buat….cuma tukar sport rim Enkei, pasang skirting Alza Advanced Version, pasang centre mirror Hello Kitty, cermin solek, Beginner mark kat cermin belakang…
Tu jek….yang lain masih standard…. kalau ada modal aku nak tukar radio..pasang yang touch screen..
Nanti boleh pasang kamera undur plak….pastu pasang parking pole Toyota Passo….

Mesti korang nampak macam membazir….tapi pada aku kalau dah minat…..mesti kena berusaha….yang penting hati puas…..tapi kenalah beringat…..

Wassalam…….peace out

DON'T FORGET TO SHARE --->
3 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.