Menurunkan berat badan selepas raya

Menurunkan berat badan selepas rayaAssalamualaikum & salam sejahtera. Menurunkan berat badan selepas raya. Bulan Syawal ini biasanya berat badan kita akan naik kerana tradisi kunjung mengunjung ke rumah sanak saudara dan rakan taulan. Pelbagai juadah yang disediakan untuk tetamu yang hadir lebih-lebih lagi jika rumah terbuka diadakan. Rezeki jangan ditolak, betul tak? Bagi yang mementingkan berat badan yang ideal mesti sedikit sebanyak risau tentang kenaikan berat badan ini. Ada pelbagai cara yang dilakukan sama ada mula bersenam kembali mahupun mengamalkan diet semula. Bagi yang tercari-cari bagaimana hendak menurunkan berat badan atau membakar lemak dengan pantas boleh mengikuti panduan bakar lemak pantas ini. Di dalamnya ada menerangkan cara-cara serta panduan yang betul dalam menurunkan berat badan serta diet yang betul dan ini dibuktikan dengan kejayaan penulisnya sendiri. Dengan adanya panduan ini berat badan dapat dikurangkan dan boleh dikekalkan tanpa risau akan kenaikan semula. Jadi kalau korang nak menurunkan berat badan selepas raya ini dengan betul boleh dapatkan panduan bakar lemak pantas ini disini. Selamat mencuba. Wassalam..peace out

P/s – Banyak rumah terbuka lagi nak kena singgah ni…

DON'T FORGET TO SHARE --->

33 Replies to “Menurunkan berat badan selepas raya

  1. Makan banyak makanan berlemak memanglah berat naik mencanak-canak. Tapi masa puasa, tak de pun turun berdesup.

    Selamat menguruskan berat badan semua. Aku tau, dah raya ke tiga ne, mesti ada yg dah naik berat 3Kg.. Hohoho. Sabo je la.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.