Nasi lemak Simple JB

Assalamualaikum..dan salam sejahtera..

Malam kelmarin aku bawak famili aku pegi makan luar…….mula-mula pening jugak tak tahu mana nak pegi makan….last-last aku gi makan kat Nasi lemak Simple……..

Kedai Nasi Lemak Simple ni dah lama ada kat JB ni…..Rasanya sejak zaman aku sekolah lagi dah ada dah…..
Lokasi kedai ni terletak di Jalan Adbullah Tahir berhadapan dengan Hotel Selesa dan Metropolis Tower, JB
Waktu operasi aku rasa daripada petang hingga ke lewat pagi………waktunya tak pasti plak….

Kat kedai ni aku selalu oder nasi lemak dengan lauknya ayam goreng rempah dan telur goreng…..
Ada lauk lain kat situ seperti sambal sotong, rendang daging dan ikan goreng…..tapi aku oder lauk seperti kat atas tu…….Harganya bolehlah tahan tapi pada aku walaupun mahal skit tapi kesedapan nasi lemak kat situ amat berbaloi dengan harganya……

Kalau anda semua nak rasa enakan nasi lemaknya bolehlah datang ke Kedai Nasi Lemak Simple………
Wassalam….peace out


DON'T FORGET TO SHARE --->

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.