Selamat harijadi Anaqie

Selamat harijadi Anaqie

Assalamualaikum & salam sejahtera. Selamat harijadi Anaqie. Hari ini genaplah umur heroku yang sulung Fakhrul Anaqie Lutfi berusia 5 tahun. Terasa sekejap aje masa berlalu. Sedar-sedar sudah membesar anakku yang sulung ini. Tahun depan sudah aku hantarkan ke sekolah. Tiada hadiah yang mahal-mahal yang dapat aku berikan kepadanya. Hanya doaku semoga menjadi anak yang soleh dan taat kepada kedua ibu bapanya. Tak lupa juga menjadi tauladan yang baik kepada adik-adiknya nanti. Selamat harijadi anakku Anaqie. Wassalam…peace out

DON'T FORGET TO SHARE --->

35 Replies to “Selamat harijadi Anaqie

  1. Happy Belated Birthday!

    Anak sulung saya pun menyambut hari lahir pada tarikh yang sama. Kali ni saya nak belikan hadiah tapi anak beritahu saya, “Tak payah Mommy. Jangan membazir!” Peluk cium dan kasih sayang ajelah balasan saya untuknya.

      1. biasalah bro..budak-budak sebaya Anaqie ni sikap ‘curious’ diorang tu memang tinggi..jadi tak senang duduk dibuatnya..hehe. Dulu masa puteri ngajar tadika..kadang-kadang memang letih juga nak melayan kerenah anak murid..hehehe 🙂

  2. muka budak sebelah tu sedih macam je, jeles ke sebab abg dia dapat kek..haha..Selamat hari lahir buat anak sulongnya..Semoga menjadi anak yang soleh.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.