Stiker lagi

Stiker lagi

Assalamualaikum & salam sejahtera. Sticker lagi. Kali ini aku nak kongsi koleksi stiker kat kereta aku. Stiker kira macam aksesori kereta jugak. Disebabkan kereta aku berwarna putih dan panjang ini membuatkan kereta aku nampak kosong. Bila dah kosong pada pandangan aku dah tak berseri-serilah. Kita bayar mahal beb bulan-bulan!.

Boleh kurus badan dalam masa 25 hari?

Jadi untuk mengisi kekosongan itu, aku mengambil keputusan untuk melekatkan stiker diluar pintu belakang kereta aku. Hah sekarang dah tak nampak kosong lagi. Susah juga nak dapat stiker ini. Cari punya cari akhirnya stiker dah ada dijual di Johor Bahru. Apa lagi terus aje order. Sebelum ini aku pernah letakkan stiker beruang di hadapan kereta. Boleh baca entri itu disini.

Nak jahit baju kurung sendiri?

Sesetengah orang mungkin tak suka melekatkan stiker pada kereta mereka. Tapi bukan pada aku. Asal nampak cantik dan tak mengarut aku okay je. Yang penting kena kreatif dan sabar. Dan ini bukanlah penamatnya. Pasti akan ada lagi aksesori baru di kereta aku. Wassalam…peace out

P/s – Susah juga nak pasang stiker ni. Impian selepas ini ialah pasang sunroof pulak

DON'T FORGET TO SHARE --->
36 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.