Trip #4 : Kuala Lumpur Pt.1

 

Assalamualaikum………..salam sejahtera….

Cuti Awal Muharram hari tu aku serta familiku pergi ke Kuala Lumpur…macam best jekkan…
Trip ni adalah percutian yang tak terancang. Yela bukannya sampai tidur kat KL tu…cuma pergi balik hari jek. Semua ni bermula bila emak aku suruh aku balik ke Muar pada asalnya. Bila aku sudah aku dah samapai ke Muar, emak pun ajak aku ke KL. Katanya nak pergi ke Ikea, Damansara tu…nak beli barang sikit. So…aku dan bini aku kata ok jek…maka terjadilah percutian yang tak terancang…

Kami bergerak dari Muar lebih kurang jam 8.00 pagi dan sampai di KL lebih kurang jam 10.30 pagi.
Terus jek kami ke destinasi utama iaitu Ikea, Damansara. Nasib baiklah jalan tak jem sangat…
Orang pun taklah ramai jugak…mungkin awal lagi kot.. Dah lama aku tak datang kat Ikea ni, barang-barang memang tak pernah mengecewakan…..ada sajer yang baru dan cantik plak tu… cuma duit aku jek tak berapa nak cantik…hihihi…
Antara barang-barang yang aku sambar adalah seperti berikut,
 
Tempat simpan barang
Pinggan makan kanak-kanak
 
 
Lampu tidur
Mangkuk tos sayur

 Pelapik
Lepas jek aku n famili aku puas meronda kat dalam Ikea tu, lebih kurang jam 2.30 petang, kami pun bergerak ke rumah sepupu aku di Desa Petaling. Yela berehat sebentar untuk merancang ke destinasi seterusnya. Sukanya si Aiman dan Anaqie dapat jumpa kawan dia…
 
 
Destinasi seterusnya…… bersambung di Pt.2
Wassalam…….peace out

DON'T FORGET TO SHARE --->
16 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.